ПН - ПТ   9 - 20
 Субота  11 - 14
(044) 331-02-04 (097) 830-06-61
(050) 150-73-70 (093) 530-05-40
0 шт
 | 
0 грн
Кошик порожній
Просимо Вас завжди перевіряти замовлення при отриманні.
Переконайтеся, що Ви отримали саме те, що замовляли, в зазначеній кількості і належної якості.

Якщо по нашій провині Вам доставили не той товар або не в повному обсязі.
Повідомте про це менеджеру і ми відправимо/обміняємо все якомога швидше і оплатимо всі затрати на доставку.

Повернення товару, що не встановлювався

Якщо Вам потрібно повернути товар, не переживайте, ми приймемо повернення без будь-яких ускладнень.
Якщо Ви не зберегли накладну (чек), ми все одно повернемо гроші.

Умови повернення товару, що не встановлювався:
— Товар приймається до повернення протягом 14 днів з моменту отримання (відправлення).
— Товар, не був у вживанні, упаковка - ціла, збережений товарний вигляд і властивості.

Якщо Ви знаходитесь в Києві, зверніться до нашого офісу — м.Київ, вулиця Виборзька 104, (на території).

Якщо Ви знаходитесь в іншому регіоні України:
— Надсилайте товар службою «Нова Пошта» (м.Київ, склад №6)
— Одержувача уточніть по телефону в менеджера.
— Без наложного платежу, бо інакше кур'єр не зможе забрати вантаж.
— Відправка грошей йде Вам на будь-яку картку будь-якого банку.
— Вкладіть накладну (чек) або записку в довільній формі з Вашими даними.
— Обов'язково оплачуйте доставку.
(!) Товар, що доставлений під замовлення (з-за кордону чи з спеціальних складів) поверненню підлягати не може, про це Вас попереджують завчасно.

Повернення товару, що встановлювався

Гарантія для більшості товарів — 14 днів.
Гарантія для брендів KAYABA, STARLINE, NIPPARTS, LEMFÖRDER — до 6 місяців.

Умови повернення товару, що встановлювався:
— Гарантія поширюється на товари, що мають гарантію від виробника або постачальника.
— Гарантію мають всі брендові товари і більшість товарів без бренду.
— Певна група деталей з виявленим браком, можна просто обміняти/повернути без додаткових умов.
— Певна група деталей для проведення обміну/повернення мають мати рецензію від офіційної станції про проведену роботу по Вашому авто з зазначеним товаром і опис проблеми (для електротоварів потрібна перевірка на стенді перед установкою, відповідно потрібен акт цієї перевірки). Всі акти/рецензії видаються безкоштовно.
— До якої групи належить товар можна дізнатись в менеджера.
Якщо Ви знаходитеся в Києві, зверніться до нашого офісу — м.Київ, вулиця Виборзька 104, (на території).
Якщо Ви перебуваєте в іншому регіоні України:
— Надсилайте товар і документи службою «Нова Пошта» (м.Київ, склад №6)
— Одержувача уточніть по телефону в менеджера.
— Без наложного платежу, бо інакше кур'єр не зможе забрати вантаж.
— Відправка грошей йде Вам на будь-яку картку будь-якого банку.
— Вкладіть накладну (чек) або записку в довільній формі з Вашими даними.

6500+

задоволених
клієнтів

доставка по Україні
оплата при отриманні

5 років

досвід в запчастинах
2012 ... 2017 →